суббота, 3 мая 2014 г.

მესამე დღე

სამუშაო სულ უფრო და უფრო საინტერესო ხდება. დღეს პროექტის მიზნები განვსაზღვრეთ, მოვიძიეთ ინდიკატორები, გავეცანით ბლუმის ახალ ტაქსონომიასა და მის საკვანძო სიტყვებს, მრავალი საკვანძო სიტყვა ჰქონია 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებსაც. ოდნავ უფრო რთული, მაგრამ სახალისო იყო კითხვების დასმა. როგორც ჩანს, დღეს ყველამ მოახერხა დავალებების დროულად შესრულება, რაც ძალიან მახარებს.

5 комментариев:

  1. მე მგონი რაღაც გამოგვდის.კითხვები,საგანთან კავშირში რომ ყოფილიყო,შედარებით ადვილი იქნებოდა მოცემული დავალება

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მე კი მგონია, გლობალური აზროვნება ჩვენი საგნების სწავლებაშიც უფრო დაგვეხმარება.

      Удалить
  2. სასიამოვნო და სახალისოა პროექტებით სწავლება. რაც მთავარია, მოსწავლეები იჩენენ ინტერესს.შემდგომში შევეცდები საგანთან უფრო დაახლოებული თემა ავიღო და პატარები მოვაჩვიო ამ ფორმით მუშაობას.

    ОтветитьУдалить
  3. მართლა ძალიან სახალისო და საინტერესოა.თანდათან უფრო გავიწაფებით , ადვილად დავძლევთ და წარმატებით გამოვიყენებთ სწავლებაში.

    ОтветитьУдалить
  4. ვხედავ ,რომ ტრენინგმა ძალიან დაგაინტერესა.დარწმუნებული ვარ წარმატებით გაართმევ თავს და აქტიურად გამოიყენებ სასწავლო პროცესში!

    ОтветитьУдалить